Tematy pomocy

Historia rachunku

Historia operacji jest dostępna po wybraniu przycisku Historia rachunku na karcie Informacje o rachunku lub na Liście rachunków.
Ekran przedstawia wykaz historii operacji dla wybranego rachunku. Zawarte są na nim następujące elementy:

Kryteria wyszukiwania:
Zawierają kryteria wyszukiwania związanie z historią operacji, takie jak:

  • Typ operacji – z rozwijanej listy można wybrać jedną z następujących możliwości:
    • Wszystkie operacje
    • Wszystkie obciążenia
    • Wszystkie uznania
    • Przelewy przychodzące
    • Przelewy wychodzące
    • Opłaty i prowizje
    • Odsetki
    • Wpłaty gotówkowe
    • Korekta
    • Transakcje kartą.
  • Tytuł operacji – można podać cały tytuł, lub jego fragment.
  • Przedział czasowy – z rozwijanej listy można wybrać jedną z następujących możliwości:
    • Data księgowania
    • Data operacji
    Następnie należy wybrać za pomocą ikony kalendarza przedział czasowy wyszukiwania.
  • Zakres kwot – można podać kwotę minimalną, maksymalną, lub obie, co odpowiednio ograniczy liczbę wyników.

Wyniki wyszukiwania
Wyniki zwrócone przy wyszukiwaniu wyświetlane są poniżej w tabeli składającej się z siedmiu kolumn:
  • Data księgowania – data zaksięgowania operacji przez Bank.
  • Data operacji – data wykonania danej operacji.
  • Typ operacji – typ operacji, którego pozycja dotyczy.
  • Tytuł operacji – tytuł, lub nazwa danej operacji.
  • Kwota – kwota o jaką zmienił się stan rachunku.
  • Waluta – waluta, w której została dokonana operacja.
  • Saldo po operacji – stan rachunku po operacji.
Ilość pozycji na liście wyników można ograniczyć, lub rozszerzyć za pomocą rozwijanej listy znajdującej się poniżej wyników. Do wyboru jest 10, 20, 50, 100 lub 500 pozycji na stronę.

Akcje dostępne:
Na ekranie historii dostępne są następujące opcje dodatkowe:
  • Drukuj - otwiera w nowym oknie historię, oraz automatycznie wydaje polecenie wydruku (link znajduje się w górnej części tabeli)
  • Zapisz jako PDF - pozwala na zapisanie historii w formacie PDF (link znajduje się w górnej części tabeli)
  • Eksport - pozwala na zapisanie historii w formacie csv lub xls
  • Otwórz lokatę.
  • Zrób przelew.


Szczegóły operacji


Szczegóły operacji na rachunku dostępne są do wywołania z poziomu podglądu historii operacji na rachunku po wybraniu opisu operacji będącej linkiem.

Dostępne pola
Ekran szczegółów operacji zawiera następujące informacje:
  • Typ operacji
  • Data księgowania
  • Data realizacji
  • Kod operacji
  • Nadawca
  • Odbiorca
  • Z rachunku
  • Na rachunek
  • Unikalny identyfikator
  • Kwota operacji
  • Tytułem:


Eksport historii operacji


Ekran historii operacji będzie dostępny po wybraniu akcji Eksport na ekranie historii.

Dostępne pola
Na ekranie znajdują sie następujące pola:
  • Nazwa pliku
  • Rodzaj eksportu - lista rozwijana zawierająca możliwe formaty plików eksportu historii
  • Kodowanie - lista rozwiajana zawierająca typu kodowań pliku
Dostępna akcja
Na ekranie znajduje się akcja:
  • Eksportuj - akcja powoduje zapisanie historii w wybranym formacie